tisdag 9 februari 2010

En underbar dag på Färna Spa med min älskling..

Vilken vändning i min annars så inrutade vardag med bara en massa måste saker.

I fredagas så var jag bjuden på "date" med min sambo och han bjöd med mig på en helt underbar dag på Färna Spa i Skinnskatteberg.

Det blev en avkopplande dag med en "lite av varje" behandling som bestod av rygg & nackmassage, handinpackning, fot & vadmassage, ansiktspeeling & ansiktsmask.

Vi började med en lunch på herrgårdens mysiga och ombonade restaurang innan vi fick våra behandlingar. Det var helt underbart att få vara med min älskling på en plats där det bara handlade om oss en liten stund. Solen sken och det är verkligen vackert runtomkring Färna Herrgård.

Efter våra behandlingar så hade vi ett par timmars avslappning med bad och bastu i deras relaxavdelning.

Det var en fantastisk dag och en bra start på en lika härlig helg tillsammans ; )!

Så till er som vill ge er älskling en lugn & mysig dag så kan jag rekomendera Färna Herrgård & Spa. Vi kommer absolut att åka tillbaka men då när våren och sommaren är här och man även kan få njuta av den fina omgivningen som Färnas trädgårdar och en promenad vid sjön som ligger bara några hundra meter därifrån.

Tack Älskling för en minnesvärd helg tillsammans!

3 kommentarer:

  1. Det var så lite så, det var du/vi värda...
    :)
    Ska bli bättre på oss

    SvaraRadera
  2. Är ute och söker lite på Färna och hittar din blogg. Roligt att ni har hittat till oss och trivdes så bra. Hoppas vi får se er hos igen snart(=
    Hälsningar Susanne Flamme, Färna Herrgård & Spa

    SvaraRadera
  3. Hej Susanne, ja det var en härlig och behövlig dag för oss och vi kommer garanterat tillbaka.. Det blev ju också lite extra mysigt då det var min kille som hittat er och ordnat med allt och det blev så lyckat =)! Vi rekomenderar er varmt till våra vänner och ser fram emot vårt nästa besök!

    /Sanna =)

    SvaraRadera