tisdag 23 mars 2010

Ett regnigt Göteborg..

Vaknade till ett regningt Göteborg idag. Usch vad trist! Nu är all den vita snön borta och det är mörkt och grått. Men vilken kanon vinter vi har haft. Den har varit kall men vit och vi har sluppit slask och tö. Nu får man hoppas att våren och sommaren blir lika bra. Det är vad man säger i alla fall så jag håller tummarna för det!

Just nu sitter jag och försöker sparka igång mig själv. Jag är så himla trött och mitt huvud spränger! Det är så jobbigt att gå omkring trött hela tiden. Oftare och oftare har jag huvudvärk som kommer som en blixt från klar himmel. Ibland är den så intensiv så att jag inte orkar eller klarar av att röra mig och jag kräks.

Jag har så mycket som måste göras och jag har inte tid att vara så här trött.. Ett läkarbesök vore nog bra och en sväng till en Hälsokostbutik? Min trötthet har hållt på sedan årsskiftet och jag börjar få panik över att jag konstant måste skjuta upp det jag ska göra för att min kropp inte orkar! En liten tröst i det hela är att det är så många andra som har samma problem som jag har just nu så jag är inte ensam om min frustration.

Nya tag och nya lösningar! Skam den som ger sig =)!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar