tisdag 16 mars 2010

Som att gamla Bettan var bättre då..

Gamla Bettan vill inte samarbeta nåt vidare bra. Hon strejkar när man använder mobilt bredband och då hon är lite med åren så är hon ju inte utrustad såpas att jag kan använda det trådlösa internet som vi har hemma. Numera sitter jag och Bettan tillsammans i köket med en sladd. Mycket 2010 över det du =). Men en ny laptop får vänta för det finns en massa annat att prioritera först. Bara att bita ihop och vara glad att Bettan i alla fall vill starta, även om hon nu är väldigt bra på att låsa sig då och då och jag får starta om henne =D.

Jag tycker inte alls om att sitta i köket och blogga. Det är så himla trist och tråkigt och inspirationen bara försvinner. Kylskåpet har massa konstiga ljud för sig bakom min rygg, fläkten surrar och inte vill fåglarna äta av fröna som jag hängt ut till dem utanför köksfönstret. Vi har cityfåglar hos oss och dem är lite kräsna tydligen, himla brat fåglar ;).

Vill gå och träna men sängen ropar, kladdkakan vill bli uppäten och en film lockar..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar