onsdag 31 mars 2010


Hahahahahaha jag bara älskar det här med Svenska Hollywoodfruar och Anna Anka söker assistent. Detta är humor på hög nivå. Tänk vad dessa kvinnor kan reta gallfeber på människor. Folk har så otroligt mycket att säga, tycka och tänka om dessa kvinnor. Även jag =).

Dessa kvinnor roar mig otroligt mycket. Många tycker att dem är korkade blondiner. Men jag måste nog säga att jag tycker att dem verkar ha väldigt bra koll på livet, saker och ting.

Ja, dem har hamnat i lyx och kändisskap men visar ändå en sympatisk, förstående och hjärtlig sida. Man måste ju ändå kunna läsa lite mellan raderna när man tittar på programmen.

Svenska Hollywood Fruar - Måndagar kl:21.00
Anna Anka söker Assistent - Onsdagar kl:20.00 (premiär idag i skrivande stund)

Dessa tider är det ingen idé att någon försöker att nå mig, jag kommer inte att svara i telefonen om ni ringer =)!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar