torsdag 13 maj 2010

En vecka på nya jobbet och jag trivs som bara den!

Nu har jag inte skrivit något på 10 dagar. Har inte riktigt hunnit också har jag ju en stenåldersdator som fungerar lite som den vill =).

Jag har jobbat på mitt nya jobb i en vecka nu och jag trivs faktiskt väldigt bra, över förväntan bra. Till och med den röda skjortan har jag kommit överens med. Kollegorna är glada och väldigt trevliga. På en vecka så har jag hunnit med att sätta mig in i jobbet och jobba, tre utbildningar, ett möte, en firma fest med middag och en avdelnings middag.. Inte illa =)..

Nu är jag ledig en vecka och ska försöka använda min tid bra. Har en massa att göra med allt möjligt. Men framförallt så fick jag besked om att min operation blir av den 1/6-2010 så det är väl det jag kommer att tänka på mest. Är lite nervös för vad dem ska hitta och vad det kommer att innebära för mig. Känner mig så maktlös.

Men nu, just nu så njuter jag av att ha min dotter hemma. Finns inget bättre än när hon är här!!!

Hela familjen åkte till Media Markt där jag jobbar och strosade runt idag och tittade på allt som vi vill köpa *skrattar*. Det är farligt att jobba på ett ställe där det finns nästan allt i prylar som man använder hemma eller som man vill ha. Även om inte behovet av en espresso maskin finns så börjar man fundera lite på om man ändå inte skulle ta och köpa en. Kan ju vara trevligt att ha när man får gäster =).

Nej, det blir till att bita ihop. Just nu så finns det en massa andra mycket mer trevliga saker att lägga pengar på, som tex semestern :)... Men vi köpte ett våffeljärn i all fall så nu ska det göras våfflor som aldrig förr. Som jag har längtat efter våfflor, jag älskar våfflor =)!

Dagens inköp - OBH Nordica Typ 6958.
Rekommenderat pris är 645:-, men du kan köpa den på Media Markt i Västerås för 299:-. Så billigt så att mina personal förmåner inte är någon idé att använda =)..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar