torsdag 1 april 2010

Förlovad med världens underbaraste man = JAG ;)

Jag har inte berättat för så många att jag faktiskt gått och blivit förlovad för ett litet tag sedan. Men tro inte att det beror på att jag vill hemlighålla det. För jag vill att hela världen ska veta att jag har världens härligaste, snällaste, mest älskvärda, goaste, mysigaste, raraste, mest irriterande, provocerande och bästastaste bästa vän som jag någonsin kunnat önska mig att få spendera livet tillsammans med ;)!

Vi valde att inte håsa upp det så mycket. Det var helt underbart att bara få vara vi och känna alla de där mysiga känslorna som vi ville förmedla till varandra. Ett litet bevis på att vi valt att leva livet tillsammans, forma livet till vårt liv, sikta mot framtiden och dela våra drömmar tillsammans, skratt, gråt och ilska, det spelar ingen roll vad det än är så har vi valt varandra. Och ibland är det så mysigt att slänga ett öga på ringen och tänka att -Ja så är det, vi har varandra! Det blir som en liten påminnelse för oss om vårt gemensamma mål och en liten "klar och tydlig fingervisning" till andra att -Jag har gjort mitt val! =)

Så nu får vi se vad nästa steg blir? En sak är säker i alla fall, vi ska leva livet och se till att förverkliga så många utav våra drömmar som möjligt. Vi ska njuta av livet och våra barn och skapa en trygg framtid för dem och oss. Nu är det dags att få vara glad, lycklig, nöjd och få ordning på saker och ting. Det kommer garanterat att bli en intressant resa =), både med glädje, upp och ner gångar. Livet känns helt underbart härligt just nu, trots alla miljoner saker som måste göras ;)!!!

Kärlek till dig min underbara Tim & Kärlek till min härliga dotter Angelina och mina små bonusar Zebastian & Liam!

1 kommentar:

  1. Du e så underbar min älskling, puss..../Tim

    SvaraRadera