tisdag 6 april 2010


... Angeluttan!!! =)

Påskhelgen är över och även flytten till Angelinas nya studentlya...

Det har packats och packats upp, städats, burits, kånkats och ojats om vart annat men nu är det klart. Så nu över till projekt 171829128 och det är att fixa färdigt hemma i Västerås så att alla barnen får sina rum klara. Och det är inte gjort i en hand vändning. Men någonstans måste man börja så vi får börja med att kasta ut oss själva från vårt fina, stora, luftiga och härliga sovrum som vi älskar så att grabbarna får dela på det rummet, Angelina får grabbarnas gamla rum (med fungerande kakelugn i = myyyyysigt) och vi, ja vi får flytta in i ett hål i väggen..
Kommer ju bli strålande det här =)!!!

Nu ska jag vila min kropp lite för det känns som att någon kört över mig hundra gånger och sedan använt mig som brödkavel efter den här flytten..

Men framför allt så ska jag njuta så mycket jag bara kan av att min pärla flyttat hem igen även om det bara är på helger och lov, hon är i alla fall där hon hör hemma och det är obeskrivligt underbart! Jag känner mig som världens lyckligaste mamma just nu =)!!!

Kärlek i mängder till min underbara dotter, Jag Älskar Dig!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar