onsdag 8 juli 2009

Sanna = en stolt mamma!!!

Jag måste få skryta lite över min väldigt duktiga dotter =). Ni som känner mig/oss vet att det varit en rätt så tuff tid för Angelina. Det har varit allt från dum ex kille som sårat henne, kass syn (som en 70-åring enligt läkaren), lärare i skolan som inte hörsammat och lyssnat till de behov som hon haft för att kunna få samma möjligheter som de andra eleverna, familjebekymmer osv osv, listan är lång..

Som för alla andra elever som ska upp till gymnasiet nu och är nervösa för om de kommer in på sin linje eller ej, så har även min dotter gått omkring av och an och varit nervös. Slutbetygen i nian kom och hon va tvungen att gå sommarskola för att fixa matten som inte var godkänd. Himla kul att börja sommarlovet med att börja skolan igen. Hörde verkligen hur matt hon kände sig inför detta. Men hon bet ihop och började i skolan en vecka efter skolavslutningen igen. Väckarklockan på IGEN och traska till skolan och vara där mellan 08.00-12.00 varje dag. Trist som tusan!! Men hon gjorde det..


Den 29/6-09 ringer det en väldigt glad Angelina med väldigt glada nyheter.
-Mamma jag har klarat matten. Jag har fixat hela nians matte på en vecka. Har höjt mig från 135 poäng till 180!

Det där är resultatet av att man inte ger upp och slutar tro på sig själv. Jag är såååååååå stolt över vad hon presterat. Var även stolt innan hon fixade matten för jag vet hur mycket hon har kämpat och vilka motgångar hon har haft.

Inte nog med att matten är avklarad nu och att det gick så super bra. Angelina fick veta dagen efter att hon kommit in på skolan som hon helst av allt vill gå på. Så nu är det bara att tuta & köra!!! Nu kommer allt det roliga som man får skörda när man kämpat!!!

Ström Kullen/Bild & Form - snart har Ni världens härligaste tjej på Eran skola =D
!!!

Angelina du kommer klara allt som du bestämmer dig för att göra, se till att aldrig släppa tron på vad du kan åstadkomma ; )!!! Du är gryyyyyyym hjärtat =D!!!
Love You Min Pärla <3<3<3!!!


Så nu är nian avslutat för Angelina och en ny värld öppnar sig..
Nollan är avslutat för min lilla underbara syster dotter Jennifer och även där väntar en ny spännande väld..

KRAM TILL BÅDA MINA ÄLSKLINGAR <3<3<3!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar