fredag 3 juli 2009

Ut och springa..., jag måste ju skoja med mig själv...!

Ska jag på fullaste allvar bli hämtad 08.20 för att åka till Skatås och springa? Hur tänkte jag där? Måste ha solsting eller något...

Jag ska alltså upp tidigt på min lediga dag för att springa. Jag har verkligen super ångest över detta. Men någonstans måste man ju börja. Så varför inte en lördag morgon när man äntligen kan få sova ut, jag håller på att sluta röka och är såååååååå trött så att klockorna stannar, varför inte börja denna underbara dag?

Det kommer inte bli en vacker syn på spåret. Skrattar åt mig själv lite grann faktiskt. Sitter här helt apatisk. Grymt laddad, noooooot =D..

Vad sägs om att jag går till sängs så att jag först och främst vaknar till morgonen..?

Trillar i säng nu och tänker drömma om vita sandstränder, svajande palmer och en paraply drinkar ;)..

Sov så gott & go natt =)!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar