torsdag 9 juli 2009

Tims bror Dennis flickvän Annika =) och lite bitterhet över arbetssituationen =(...

Är om något deppig idag. Fick veta att det inte kommer att finnas något jobb resten av sommaren men att dem tror att det kommer dra igång igen i augusti (kan tänka mig slutet av aug). Men kul säger jag att hänger läpp. Eller rättare sagt jag vill börja storgrina faktiskt =(!

För vad innebär då detta rent praktiskt? Jo, man har en hyra att betala, mat att inhandla, en dotter att tillgodose vissa behov för, en sommar som man kanske vill kunna göra något på, en semester vecka som man lovat dotter att vi ska göra tillsammans (även om det bara blir en charter), min dotter börjar gymnasiet nu och jag skulle vilja kunna köpa lite saker som hon kommer behöva inför sin skolstart osv osv osv..
Vad innebär det då psykiskt? En himla massa ångest, stress, ont i magen, sömlösa nätter och ännu mera stress!!!
Ska jag på ett par dagar hitta ett jobb som jag kan ha i max 2 månader? Och för att inte tala om att sommaren är den lättaste tiden på året att hitta jobb på, eller hur? Or Not kanske!

Mmmmmm, jag är jätte bitter idag på hur mina arbetsgivare kan med att behandla personalen så här!!! Ett STORT MINUS för deras personalvård och politik!!! Man ger och ger för att göra sina chefer nöjda och se att man är en person värd att satsa på, men icke sa nicke... Dem verkar gå med skygg lappar för ögonen hela bunten!

Men ok, jag försökte att tänka på något kul istället. Då ploppade Annika upp i huvudet =). Japp, det är en glad filur som jag lärt känna sedan en liten tid tillbaka. Inte alls länge men det känns som att jag skulle kunna känt henne iaf ett år. Men det är bara 4:a månader sedan som jag träffade henne första gången.

Annika är Tims lillebror Dennis flickvän, eller nej förresten, fästmö är det faktiskt =D!!!

Finns en del att säga om denna kvinna. Hon är rätt fram och har en härlig humor. Alltså passar hon mig alldeles ypperligt bra =)!!! Jag gillar när människor säger sim mening och står för vad de tycker och tänker. Annika är inte den som man sätter sig på, hon kan försvara sitt revir och gör det om det behövs. Det är helt enkelt en självständig kvinna med krut i! (Som sitter ihop med sin andra hälft större delen av tiden. Med lite ändringar nu när hon jobbar borta varannan vecka, svajsar på spa och solsemester.. Sanna är inte alls avundsjuk.. *skrattar*).

Hahahahahahaha, ni förstår Annika har varit 2 veckor i Alanya och blivit super brun så Sanna har ignorerat henne nu när hon anlände tillbaka hemma i Gbg. Orka att se ut som en blekfis bredvid henne. Tur att vi haft en del värme & sol här hemma nu också så att jag fått lite färg och kan tänka mig att träffa henne igen =D..

Me Like Annika A Lööööööööt ; )!!!

Här är lite bilder som får mig att tänka på kul stunder och glömma jobbet för en stund =D..




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar