fredag 10 juli 2009

Vad är det för fel på folk egentligen???

Läste precis om en 10-årig tjej som blivit våldtagen av sin styvfar vid ett antal tillfällen, fotograferad, flickan blev gravid och mannen tog med henne till en läkare som gjorde abort bakom mammans rygg..

Det finns mycket som är sjukt här i världen. Svält, krig, människor som tappar lusten på livet och väljer att ta sitt liv, sjuka och snevridna ideal men ärligt talat va FAN är det för fel på människan när man går och våldtar ett barn? Jag kan inte i ord beskriva hur äcklad jag blir av dessa människor!!! FY FAN för ER!!!

Jag hoppas bara att dessa barn runtomkring i världen som får vara med om dessa vidriga as har människor runt sig som kan hjälpa dem att inte tappa känslan för det fina som faktiskt finns i livet trots allt. För vad säger man till ett barn som har blivit bestulen av det mest intima som man en dag ska dela med sig av till den man älskar? Sex ska ju vara något fint mellan två individer som tycker om varandra. Eller något skönt, trevligt och roligt...

Klarar inte att skriva mer om detta för jag mår så illa nu!!!

Men ALLA som läser mina rader, snälla va rädda om barnen runtomkring oss, försök att vara lyhörda och passera inte dem du möter med stängda ögon. Det är bara vi medmänniskor som kan hjälpa till att förändra situationen för dessa utsatta barn!!! Låt inte våldtäkts män/kvinnor komma undan!!!

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5495634.ab

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar