torsdag 5 februari 2009

13.04 vad sägs om en sumering av kvällen =).. Det skulle ju bli en lugn kväll igår. Hur många gånger har man inte sagt det förr *skrattar*? Men ok, jag hade kul iaf och ångrar inte för en sekund att jag mötte upp Rika, Maria, Linda och hennes vänner. Började kvällen på Farellis i baren med ett glas vitt sedan fortsatte det till Locatelli där Marc lurade i mig drinkar och shots.. Aaaaaa eller hur ; ). Drack en jätte stark drink med chilli i och fick ont i magen =(. Detta fixade jag till med några jäger och ett par vodka redbull. Fick vingar och dansade ner på dansgolvet på Keybar till Linda och gänget. Men gott folk, för det första Keybar, för det andra tisdag och för det tredje alkohol.. Ok, jag hade kul men inget mer gå ut mitt i veckan, inte på ett tag iaf ; ).


Frugan Pernilla e lika hurtig som vanligt. Powerwalka när hon vaknade och ska till gymmet sedan. Hon är en bra inspiration och hon har fått mig att äta som man ska och dessutom nyttigt också. Pernilla du är min Idol =)!!! Provade ett par gammla jeans igår som jag använde senast sommaren -07. De har varit allt för tajta i 1 ½ år. Men nu äntligen till min förvåning så gick jag i dem =). Bra jobbat på 4:a veckor. Nu ska man bara komma igång med träningen. Guuuud va det är trögt att komma igång. Jag har alltid ursäkter till varför jag inte ska med och träna. Usch vad sämst jag är. Och jag som trodde att jag hade bra karaktär =).


Så nog om party och hurtbullar. Vad hände med den där drömmen om att vid 25 då kommer jag bo i ett hus med mina barn, min man och våran hund? Idag är jag 33 och har trillat in på mitt 34:e år. Ensamstående mor och bor med min väninna *skrattar*. Visserligen i väntan på egen bostad men endå. Jag ska väl kanske inte klaga för jag har mycket i mitt liv som skänker glädje. En underbart fantastisk dotter, en stöttande mor, ett par guldkorn till vänner och en massa roliga äventyr som väntar. Men jag vill ju innerst inne leva ett familje liv. Jag är nog utan tvekan en utav de sämsta på att vara singel. Rent ut sagt ur usel. Blev ju singel för 4:a veckor sedan och usch vad jag flänger runt och söker efter roliga saker att göra. Det ska helst hända saker hela tiden. Då slipper man ju tänka. Jag är så väl medveten om att tids nog så måste jag stanna upp och andas. Men just nu pulserar behovet av adrenalin kickar. Det är lustigt att jag som egentligen är en familje människa också är ett sånt party troll. Jag älskar atmosfären, pulsen och trycket ute på klubbarna. Med handen på hjärtat, hade jag inte varit själv nu så hade inte klubbarna dragit så som nu. Alltså, Sanna ska inte vara singel, det gör henne bara till en partyprinsessa *ler*. Men jag är ju så mycket mer ; )!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar