fredag 6 februari 2009

En tanke till min vän Martin "Peter Pan" Ingerby..

Sorg kan ha många ansikten, den kan fås av många olika anledningar. Jag vet just nu Din sorg och jag vill bara att du ska veta att Du har en alldeles speciell plats i mitt hjärta! Jag vill vara vännen som du alltid kan luta dig mot. Jag lånar dig gärna min axel att gråta på. Vet att du har svårt för det men när du är redo så är jag redo. I mina ögon är du den vackraste "Peter Pan" och jag kommer alltid att vara Din "Tingeling". Att ha Dig i mitt liv som vän är mer än nog, din vänskap vill jag aldrig vara utan, Du är fin!


Snart är jag där och då ska jag ge dig en magisk kram. Den vill jag att du bär med dig i ditt hjärta alla dagar i ditt liv. Och när du sedan stöter på bekymmer, sorg, problem eller bara behöver känna dig lite älskad, ta då fram Min Magiska Kram och jag kommer att finnas där och ge dig den lilla extra orken som behövs för att du ska kunna fortsätta framåt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar