söndag 8 februari 2009

"VI SKULLE JU TA DET LUGNT OCH DRICKA VATTEN"

... måste säga att det är när man inte planerar saker som det blir roligast. Igår va jag och Pernilla på premiären av nya klubben "Visual Planet" på Park Lane. Vi skulle bara kika förbi, visa oss och säga hej. Det blev ist en utav de roligaste kvällarna =)! Klackarna i taket har fått en ny mening och jag börjar nästan undra om jag inte har lite för kul i mitt liv just nu.. När jag vaknar så skrattar jag, dagarna består av skratt och jag somnar alltid med ett leénde på läpparna =).

Nej, ska kanske inte överdriva. Klart att jag har mina stunder då hjärnan snurrar allt för många varv och jag bara vill krypa ur mitt eget skinn.. Men nu i denna stund så känns det som att livet leker lite och jag ger mig själv tillåtelse att dras med ; )!!!
PS. Ooooops, på bild med frugan.. tagna på bar gärning.. attans.. hahahahahaha.. DS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar