fredag 6 februari 2009

Facebook, bloggar, google, msn, vimmelsidor, modellbilder.se, skvaller, skvaller, skvaller, HERE I COME... wohooooooo..

Redan torsdag. Tiden går fort när man har kul =). Just nu har jag väl i och för sig mindre kul. Har fått virus i min dator och håller på att installera ett virusprogram som comhem skickat till mig. Man ska av installera, installera, ta bort, starta om och guuuuud vad tiiiiiiid det ska tar. Blir tokig! Jag vill ju bara behöva knäppa på fingrarna så är det klart. Otålig som ett litet barn på julafton =). Måste kolla facebook och alla mina NÄRA vänner, måste in på msn, måste googla och blogga... Hmmmm, har jag gått och blivit internetberoende. Vissa människor har alkohol, drog, spel, sex eller matmissbruk... Jag har gått och blivit internetmissbrukare. Dra mig baklänges.. Vad sägs om ett internet rehab center kanske???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar