lördag 12 september 2009

En mysig överraskning från min pojkvän, I Like ; )!!!

Då har man varit sjuk i 1 månad och det börjar ta på både krafter & psyke!

Har legat hemma allt för länge och man börjar fundera på om det existerar en värld där ute?
Vissa saker har man varit tvungen att orka men det sociala livet med vänner och roliga saker har lagts på hyllan. Det fungerar ju ett tag men tillslut så blir man lite smått galen =/..

Inpackad i bilen och en weekend till Köpenhamn/Danmark blev min pojkväns lilla överraskning =). Kanske kan en mysig helg här ladda på med lite nya krafter och energi? Man är borta från den vardagliga stressen hemma och får en stund att bara vara Vi, slappna av, vila och bara göra det som man orkar. Hemma så finns det alltid en massa måste saker även om man ligger sjuk. Tvätten tvättar inte sig själv, maten tillagas inte av sig själv och när man har småbarn hemma så finns det ALLTID saker att göra och som MÅSTE göras trotts influensan.

Här bor vi: https://www.wakeupcopenhagen.dk/book/index.php?client=arpHansenWakeup&lang=en . Ett nybyggt hotell som öppnades för en vecka sedan ungefär. Det är nytt, rent, fräscht, prisvärt och personalen är hittills väldigt trevliga =).

Så nu ska jag luta mig tillbaka och bli ompysslad av min älskling =)! Hoppas att detta ska trolla bort hostan och alla andra krämpor man har ; )...!?

(bilden ovan är inte från Köpenhamn utan från mitt älskade Avenyn i Göteborg)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar