onsdag 9 september 2009

Hemma från jobbet IGEN!!

Inte bra det här, nu va man hemma från jobbet igen. Mår som en soppåse!
Läkaren sa att vi troligen fått 2-3 influenser på raken och att det är därför som man varit/är sjuk så länge. Men tjena, Grattis säger jag...

Har ett nytt jobb som kräver allt mitt engagemang och här ligger jag och ruttnar. Lagom stressande! Min chef har sett och hört att jag är sjuk för jag har varit på jobbet och verkligen försökt orka. Men spelar liksom ingen roll att han vet att jag inte överdriver när jobbet är nytt och man vill visa vad man går för och dessutom är anställd för att ta hand om rätt mycket viktiga saker. Är jag borta så faller ju min roll en aningen. Jag ska vara där och agera coach bl.a och det gör man inte så bra hemifrån sängen =(!!!

JAG BEHÖVS PÅ JOBBET, SÅ SNÄLLA KAN JAG INTE FÅ BLI FRISK SNART!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar