lördag 19 september 2009

FICK BLOMMOR AV MIN UNDERBARA POJKVÄN IDAG =)!!!

Det är första gången som jag är med om att någon kommer ihåg exakt när man träffades, när man har sina små jubileum osv.. Jag tror inte att en enda månadsdag har missats =)..


TACK UNDERBARA ÄLSKLING för att du tänker på mig
och alltid ser till
att Jag känner mig så Älskad & Speciell!!!

TACK för att du är med mig i Allt och
stöttar mig och hjälper mig att nå mina mål och
lossa på knutar som måste knytas upp!

Du stöttar mig i svåra situationer,
du viker inte av och låter mig ensam stå kvar,
du har ett hjärta av guld och
det gör mig glad att Du valt just Mig att dela ditt liv med!


Du är fantastisk, underbar och Du gör mig så Lycklig!!!

ALL KÄRLEK TILL DIG!!!

4 kommentarer:

  1. gud vilken vacker profilbild! hur har ni gjort vingarna?

    SvaraRadera
  2. Åååhhh.. vad fint!

    Vet du förresten om att du har verifieringskod på när man kommenterar?
    As-irriterande!
    Ha en 3-vlig söndag =)

    /Suz

    SvaraRadera
  3. Hej "oroshjärtat", ja visst är det en fin bild =). Tyvärr kan jag inte ta åt mig äran av att ha gjort den själv. Alla mina bilder (förutom dem som jag tagit själv givetvis) har jag letat efter på nätet. Men tack för koplimangen iaf =)! Ha en riktigt underbart bra dag idag!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Hej Suzan, =)jag vet inte om det är så att verifieringskoden är där pga av att jag har slällt in komentargranskning på min sida. Och det kan kanske vara lite irriterande att behöva skriva i koder varje gång. Men jag vill ha det så en period och hoppas att det inte stör dig allt för mycket för det är alltid trevligt att se vilka som läser mina ord och även läsa era komentarer =).
    Nu ska jag uppdatera mig lite i vad som hänt på din sida, har inte haft tid att varken skriva eller läsa bloggar den senaste tiden. Mitt liv är i konstant konflikt med tiden =). Önskar Dig en fortsatt härlig dag!

    Kram

    SvaraRadera