lördag 5 september 2009

Ja må hon leva, ja må hon leva, ja må hon leva uti hundrade år... HURRA HURRA HURRA =D!!!

Idag fyller Angelina 16 år!

Det har vi firat med Ugnsgratinerad fläskfilé & rödvinsmarinerade färsk champinjoner, du chez potatis med knaperstekt bacon och parmesan och en fräsch tomat & mozzarella sallad. Till efterrätt blev det marsmellos, äpple-, banan-, honungsmelon-, jorgubbar- och persikoklyftor som doppades i en tobleronefondué.. MUMMA =D!!!

GRATTIS PÅ DIN DAG VÄRLDENS BÄSTA DOTTER!!!





Bamse kramar från mamma =) <3<3<3

2 kommentarer:

  1. Hittade din blogg genom Suzan! Och jag gillar den verkligen... så du har också en vacker Angelina! Jag med...

    Tittar snart in igen!

    SvaraRadera
  2. *Ler*, kan tänka mig att det finns en hel del underbara och vackra Angelinor ute i världen, vilken tur att vi har fått lyckan att ha varsin =D!!!
    Roligt att du tycker om min blogg, det glädjer mig =)!

    Önskar Dig och Din Angelina ett härligt 2010 =)!

    Kram Sanna

    SvaraRadera