tisdag 8 september 2009

Nu kommer den där känslan av hjälplöshet/trötthet och sorg igen..

Sitter just och funderar på känslan som finns inuti mig. Kan känna mig så himla ledsen ibland. Just nu känner jag bara för att lägga mig och sova tills nästa sommar. Skulle vara skönt att slippa tänka för en stund!

Det finns så otroligt mycket som är bra i mitt liv men samtidigt så himla mycket som inte är riktigt lika bra. Jag är antagligen inte det minsta unik i detta avseendet! Finns massor med människor som känner som mig. Men vad ska man göra åt det?

Först så kommer man till insikt, man bearbetar sina tankar och går vidare. Man väljer att se det positiva, det goda och möjligheterna. Bort med de negativa tankarna som drar ner all lust och ork!

Ja, så har man då gjort detta i massor med år, ungefär så länge som jag kan minnas. Man börjar bli lite mör kan jag erkänna. Har inte riktigt samma ork längre och det känns så frustrerande!

Nya tag, mer energi och mer krut behövs Tack!!! Någon som har lite över så skicka det gärna till mig omgående!!!

Kram Sanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar