måndag 18 januari 2010

17 dagar, 15 timmar och 4 minuter och fortfarande rökfri!

Jag vet inte om jag tycker att det är jobbigt eller om jag försöker övertyga mig om att det är jobbigt för att jag ska kunna trösta mig själv med något..?

Snart hämtar älsklingen mig för att sedan åka och handla. Ska fylla korgen med frukt och grönt. Är sååååååååå sugen på frukt. Jag är glad att jag inte har samma sug efter sötsaker. Eller är det sötsaker jag är sugen på =)..?

Idag ska vi även åka förbi ett par bilfirmor. Bilen ska bytas ut till något nyare och större. Tim tycker lite synd om sig själv just nu. Hans drömmar om en leksak i form av en lite sportigare bil får vänta ett tag. Har man tre barn och som oftast en extra medpassagerare till så kan man inte ha en "ytte pytte liten bil".
Sorry darling, bara att bita i det sura äpplet och vänta tills barnen blivit lite större eller vi hovar in miljonerna ; )!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar