torsdag 28 januari 2010


För trött för att åka hem..

Tiden går alltid så fort när man inte vill det.
Jag skulle vilja stanna tiden.
Vill inte åka hem ännu.
Känns som att jag precis kom hit. Usch!

Jag kom i söndags kväll och nu är det redan torsdag
och dags att packa och åka hem.
Har ju inte hunnit något känns det som. Inga dagar på stan, inga middagar eller fika med vänner, ingen klippning som jag hade tänkt... När jag kom hit så märkte jag verkligen hur trött jag är. Skrämmande trött!

Hämtat pappa på jobbet i måndags och tisdags för att titta på en laptop till honom. Vi hittade en till slut. Pappa har gått och funderat på detta ett tag och bara skjutit upp det hela tiden. Men nu äntligen =). På tisdags kvällen åkte jag hem till Rika och det blev en intensiv kväll, åkte hem tidigt på morgonen för att jag bara ville hem och inte alls kände mig social.
Förutom detta så har jag bara legat inne hos pappa.

Så är det då dags att åka hem igen och jag bara vill inte, orkar inte... Kommer att åka hem och låsa in mig i sovrummet och försöka få lugn och ro och sova sova sova... Borde lägga in mig på ett spa i en vecka, stänga av mobilen och bara vara och njuta av lugnet (något som jag ofta säger) =).

Men först en tur förbi Åmål och mysa med Angelina och det ser jag jätte mycket fram emot =)! Jag älskar att ha henne runt mig. När hon är i min närhet känns allt som det ska och jag skulle vilja ha henne hos mig hela tiden! Jag är såååååå lycklig över att hon ska flytta hem och att saker kan få falla på plats där det ska vara igen.
Älskar Dig Min Angelutta =)!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar