onsdag 20 januari 2010

Jag e trött och tar en paus från min vardag en stund... =)

Har läst mitt eget blogginlägg om pusslande och tid ett antal gånger nu.
Är det verkligen så det ser ut? Ja det är ju det.
Inser att jag måste pausa och ge mig själv ett brake så att jag får luft..
Så jag tänkte börja med att ta en tur till mina hemtrakter Göteborg och hälsa på lite vänner och min kära far.. =)
Helgen ska jag tillbringa med min dotter. Det blir både nytta med nöje. Ska på möte angående Angelinas flytt hem till oss på fredag och till läkaren på söndag för att se hur vi ska fortsätta gällande hennes rygg.

Hon har skolios och en svår sådan, syn som en 70-åring, ofta magvärk & migrän. Och allt är förmodligen ett resultat i att man inte uppmärksammat hennes skolios förren nyligen, fast det tydligen uppdagats redan när hon var 5 år gammal. Och man undrar varför man har en dålig inställning till läkarvården?!

Önskar att jag kunde ta bort hennes värk & problem med en finger knäppning!

Jag längtar till helgen och mys med min pärla, jag längtar till att få bli lite ompysslad av min far och äta hans goda mat och att få träffa lite gamla vänner =)!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar