söndag 24 januari 2010

TACK för ett vackert inlägg på min blogg!
På min födelsedag den 11:e dec 2009 så skrev en person på min blogg. Har inte lagt ut inlägget utan har läst den för mig själv. Jag tycker i alla fall att det är väldigt fint skrivet så den får en egen plats på min blogg =).

"Om ja bara kunde ändra det förflutna,,Om ja bara tänkte istället för att göra det,,Om ja inte fanns då varför kommer det sig att ja finns nu,,Då jag känner och det kommer fram inuti mig vill jag begära nåt som aldrig kommer vara sant förens den natten jag har förlorat allt,,Varför är vissa saker så komplicerade,, Varför går det inte vända tillbaks varför måste allt handla om smärta i slutändan,,Men ändå ger jag aldrig upp varför måste jag strida hela tiden på vägen dit,,Vad är min mening efter jag har nått mina mål,, Vad gör ja då mörkret inte känns tillräckligt mörkt för mig,,Jag blir lugn o harmonisk när alla söker efter skydd o värme,,Jag stannar kvar när alla andra flyr,,står när andra faller,,vet ens någon vad jag är eller vem jag har blivit och vad skulle det spela för roll när det ända ja bryr mig om är de som engång värmde mitt hjärta fick mig att le vid förlorade tider vid slutna sidor...Vad jag vill ha sagt oavsett vem jag är vems namn jag än bär så kommer ja stå där du fruktar,där du vill ej gå och varför jo för att du tillhör bland de ljuset så att alla kan se hur du lyser upp o ger liv till allt runtomkring dig vill ej förstöra den bilden jag vill bara minnas o genom dig känna mig fri,, var glad var lycklig var älskad var den du alltid har varit så kommer alltid finnas där vid din hörna som en skyddängel när solen går ner ...//"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar