torsdag 14 januari 2010

Go morgon!

Vaknat på ett sådär bra humör idag. Sovit dåligt och drömt tråkiga drömmar. Men framför allt så somnade jag på dåligt humör igår och det gör alltid att jag vaknar på dåligt humör dagen efter, buhuuu =(.

Vi, jag & Tim slutade faktiskt att röka på riktigt efter nyår! Det är nu 13 dagar, 9 timmar och 24 minuter sedan =). Men det känns som mycket mycket längre.

Jag är förvånad över att det gått så bra. Eller om jag tänker efter lite till.. Gått så bra??? Nja det va kanske att ta i. Vid närmare eftertanke så har vi varit som hund och katt det senaste. Kan kanske bero på nikotin saknaden i kroppen. Eller?

Denna gången ska jag i alla fall lyckas hela vägen!

Vi har även bestämt att vi ska ha tre månader utan alkohol. Inte för att det varit mycket av det nu innan, men när man dricker så ökar även nikotin suget. Så istället för att belöna oss med ciggarett och ett gott vin så ska vi belöna oss med träningskort på gymmet och en välmående och tränad kropp till sommaren =D!

Sounds like a good deal to me =)! Eller vad säger ni?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar