onsdag 18 mars 2009

Attans.. och jag som lovat mig själv att inte blogga om att solen skiner och himlen är blå.. ; )

Men idag sörrö så kan jag inte låta bli =).


Har sovit minimalt lite då jag suttit uppe och filat på ett cv som efter många om och men blev iväg skickat i natt. Phuuuuu, tog bara 5 dagar att få iväg den *skrattar*...
Vaknade efter 2 timmars sömn. Men är trotts det på gott humör idag och jag hoppas att det får hålla i sig en bit in på dagen iaf? You never know...

Extra energin kommer nog av att det känns som att jag fick till ett bra personligt brev. Att jobbet jag sökt verkligen känns helt rätt både då jag tror att jag kan tillföra dem något bra och för att jag tror att jag kommer har möjlighet att utvecklas och komma långt där. Så håll tummarna för mig =)!

Nu ska jag ta min nyvunna energi och använda det på något vettigt ; )!!! Nåde den/dem som tar den ifrån mig idag. Then I will kick some as!!! *hahahahahaha*. Jag har fortfarande en massa saker som måste uträttas, så jag behöver all energi jag kan komma över..

Solen skiner, himlen är blå.. In i duschen och i bakgrunden spelas Kat DeLuna - Am I Dreaming..
På med kläder, borsta håret, in till stan, här ska njutas till fullo av en härlig dag =)!!!

Lyssna på min "glad låt" och ha en riktigt härlig dag!!! =)

1 kommentar:

  1. Du har fått en utmärkelse... Kolla min blogg..=)

    SvaraRadera