lördag 14 mars 2009

Tänkte bara kommentera mitt egna inlägg om att "jag har små bröst" eftersom jag fått reaktioner från andra och inte vill att Ni ska få fel uppfattning.. =)

Mitt inlägg handlar om hur våra hjärnor kan spela oss ett spratt och om snevridna ideal. Stundom i livet hamnar vi ju alla där, när vi inte riktigt är nöjda med våra kroppar.

Allt är förknippat med vart vi står i livet, hur vi mår, vilka människor vi omger oss av osv.

Detta är ett fenomen vi alla går igenom. Huvudsaken i slutändan är hur vi agerar..!!!

Jag skriver om Mina Tankar, och jag tror att det finns fler som tänker likadant. Därav mitt inlägg för att poängtera hur dumt det faktiskt är.

För det är klart att när jag sitter med fakta i handen, tittar på mina bilder, så ser jag ju hur fel jag har. Jag har fina bröst och dem är varken för små eller för stora, dem är alldeles lagom =)! Och lagom är bäst har jag hört *skrattar*.

Men låt oss inte ignorera det faktum att vi alla någon gång påverkas av de ideal som visas oss i media och tv! Och att vi alla måste kunna vara självkritiska men också självrannsakande. Det är vad jag försöker att vara. Jag vågar säga Min mening, tala om Mina tankar och blotta Min idioti...

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar