onsdag 11 mars 2009

Till Dig Pernilla..

Jag vet att du haft en tung dag idag.

Vet inte vad du tänker eller känner just nu, men jag vill tala om för Dig vem jag tycker att Du är ; ).

Pernilla är:
100 g kyckling
66 g ris
1 avocado
sallad
och en massa vatten

Sedan lägger vi till ben, vader, insida och utsida lår, rygg, biceps, triceps, mage, rumpa, axlar och ett par schyssta rattar *skrattar*...

Förutom detta så är du än en fin vän också! Du tänker på andra och finns om det behövs =)!

"Du är rolig men också tråkig, perfekt men ändå inte, omtänksam men också ego, energisk men även lat..
Pernilla är mänsklig och det är det som är det fina med henne!
Hon kan erkänna sina brister men också se sina kvaliteter.
Skrattar, men kan gråta.
Kan vara inkapslad men hittar ut igen och går vidare.
Ser andras brister men accepterar olikheterna.
Är dömande men även mot sig själv, kan förlåta och blicka framåt."

Vänskap bygger på en massa olika saker. Den är som vilken annan relation som helst. Alltså inte alltid perfekt.

Med åren lär man sig att kunna urskilja det som är bra från det dåliga.

Jag ger Dig en plats på första parkett, en riktig VIP plats =)!

Också är min önskan nu att vi ska sitta en dag på en sådan där charter resa till Kanarieöarna, för tanter med färgat rött hår, alldeles för mycket smink, för ungdomliga kläder och ett glas vitt.
Då ska vi skratta åt livet och allt vi gjort och inte gjort. Skratta åt det vi inte kan tala om för barnbarnen och njuta av livet vi skapat =)!!!

/Massa kramar till Dig Frugan... =)

2 kommentarer:

  1. GUUUUUUUUD vad d är söt tjejen! finner inga ord denna trötta dag. Den har fyllts med en massa känslor som jag för övrigt försöker strukturera upp. Men de gick bra. Jag är nöjd med dagen..=)

    SvaraRadera
  2. Guuud va fint av dig Sanna! :)

    /Sandra

    SvaraRadera