onsdag 11 mars 2009

Jag har världens underbaraste dotter =)!!!

När jag känner mig lite deppig och nere så brukar jag samla alla mina tankar kring den enda som kan få mig att känna sann lycka och glädje, Min dotter Angelina! Jag kallar henne Angeluttan =).

Som förälder ställer man sig alltid frågan -har jag varit och är jag en tillräckligt bra mor/far? Det är en fråga som bara våra barn kan svara på med tiden. Visst känner man ibland att man kunde gjort vissa saker annorlunda och bättre. Och usch vad dem tankarna är jobbiga...


Innan jag fick barn så hade jag en massa teorier kring hur jag skulle bli som mor och om vad jag skulle göra och inte göra, hur min familj skulle se ut osv. Ohhh looooord vad annorlunda det blev!


Jag ska inte gå in något mer på det nu för jag är inte redo att delge Er detta. Men hur som helst, jag har ALDRIG någonsin ågrat mitt val att bli mamma, trotts alla berg jag har fått bestiga, bränder jag fått släcka och krig jag har fått besegra!!! Angeluttan Du är Allt i Mitt liv, jag är enormt stolt över att Du är Min dotter =)!!!


Älskar Dig Min pärla!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar