tisdag 24 mars 2009

Caroline du e sååå fin... =)

Jag har ju varit och hälsat på en "gammal" kollega och vän som heter Caroline för ett litet tag sedan. Hon bor i en liten håla som heter Västerås, där även syster yster Carro bor *skrattar*...

Vi hade ett par jätte trevliga dagar och jag insåg att jag saknat min lite små galna väninna. Har ju inte sett varandra på ca 2 år. Och nu har hon och pojkvännen Henrik lilla Zander på 14 månader också. Världens gulligaste lilla grabb =)!

En lunch på Vivaldi och det kändes som att det inte alls gått 2 år sedan sist. Men vad pratar man om när man inte sett varandra på länge? Jo givetvis killar =D!!! Man pratar om förhållandet, man pratar om extra kilorna, nya och gammla vänner och slutligen det där man alltid säger när det gått lång tid emellan... ATT MAN BORDE VARA BÄTTRE PÅ ATT HÅLLA KONTAKTEN!

Men i detta fall så måste jag säga att det är Caroline som varit den duktiga och hållt kontakten med mig. Och jag är jätte tacksam och glad för att hon gjort det! När jag minst anat så har det kommit ett roligt sms eller mms från henne & lille Zander =)..

Caroline, Du har förgyllt många dagar för mig fast du inte vetat om det!!!
Du e go du gumman!!!
Som vi säger i Götet, "goa gubbar"... Får la säga "goa tanten" i detta fallet då ; )... *ASG*



PS. Jag va den första som fick veta när Caroline blev gravid, slå den du "HenkePånken" =D *asg för mig själv och känner mig jätte speciell ;)* DS.

2 kommentarer:

  1. Jag var den första som fick se & hålla i Zander, slå den du Sanna krögarpyttipanna ;) ...å jag visste faktiskt att Carro var på smällen innan henne.. Hahahaha!!

    SvaraRadera
  2. Åh TACK gumman! Du är underbar!! tack tack tacK!! Jag ska kämpa pÅ! träna träna.. äta bra.. dricka mycket vatten.. gå/jogga. :P

    KRAM Sandra

    SvaraRadera