tisdag 10 mars 2009

Börjar jag att bli gammal...???

Jag har verkligen haft noll intresse för att följa melodifestivalen i år. Men så tog jag det lugnt i helgen utan att sväva ut på galenskaper ; ), så det fanns tid för lite tv och melodifestivalen åkte på det =). Det fanns 1 kandidater som jag fastnade för och det var Caroline af Ugglas.






Också hade vi Lilli & Susie som gjorde come back med låten "Show Me Heaven". Hur många gånger har jag inte mimat och dansat till "Oh mama", "Bara Du och Jag" och "Boyfriend". Inte att glömmas, är det någon som kommer ihåg låten "Robert And Marie"? Hahahahahaha, jag skrattar för mig själv när jag tänker på min Lili & Susie tid, tights och axelvaddar =)..

Är det när man med nostalgi i kroppen tänker tillbaka på Lili & Susie, Carola Häggkvist, Europe, Scorpions m.fl., som man helt enkelt får erkänna att man gått och blivit med åren (för gammal vägrar jag säga)? *skrattar*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar