tisdag 10 mars 2009

Längtan...

Ibland måste man trotsa det som anses "normalt". Man måste spränga gränser och våga tro på det "omöjliga"..


Varje andetag känns tungt utan Dig vid min sida. Du lämnar ett tomrum inom mig när du inte finns hos mig. Jag längtar, hoppas och fantiserar om framtiden. Undrar hur allting kommer att bli?

Jag känner glädje och värme i mitt hjärta varje gång Du tittar på mig så där som bara Du ser på Mig. Din famn är trygg och jag önskar att jag fick ligga i den nu och känna ditt hjärta slå.

När jag tittar på dig så fylls jag av ro, när vi är ifrån varandra så känner jag mig vilsen. Varför är det så?

Vi ska vara positiva, se möjligheterna och målet. Men ibland känns det så orättvist att vi inte kan få njuta fullt ut av kärleken Vi delar.

Vill ställa mig på jordens högsta punkt och ropa ut så alla hör, hur mycket jag tycker om Dig, jag vill visa världen att jag valt Dig!


Längtar!!!

1 kommentar:

  1. Sitter ännu en dag och går igenom din blogg, känns tryggt att kunna läsa lite av dina tankar då vi inte är tillsammans, blir varm varje gång jag läser den här delen, puss, saknar dig, längtar tills jag kan hålla om dig igen, T.

    SvaraRadera